wtorek, 4 lutego 2014

Leniuszkowe Usta ;3

No więc postanowiłam pokazać wam się w różnych ustach. Powiecie mi, w których wyglądam naj, najlepiej. Może kiedyś zmienię?

No więc wyglądam tak:





A wyglądałam kiedyś tak:
Masakra, c'nie?



Z kolei obecnie myślę, czy jak kiedyś znowu sprawię sobie VIPa, to może zniknę charakterystyczne dla mnie usta w kolorze vinegard. Zmieniłabym na takie:


                                                      Albo delikatnie różowe.
Hehe ;3
No i w ustach, których nie lubię. Jak dla mnie, to wyglądam w nich brzyyyyyyyydko!
I inne, które też do mnie nie pasują.
No to na tyle moich przemian. Zrobię też post z oczkami. ^^ No i make upem, bo eksperymentuję.
A dziś nie proszę o komy, bo tak, bo i tak nie napiszecie.
                                                                                              Parapapapa! MayaZ ♥




2 komentarze:

  1. Delikatne różowe lub te co masz. Właśnie w takich jest Ci naj, naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Инстраграмм остается самой популярной площадкой для продвижения своего бизнеса. Но, как показывает практика, люди гораздо чаще подписываются на профили в которых уже достаточное количество подписчиков. Если заниматься продвижение своими силами, потратить на это вы можете очень много времени, поэтому гораздо лучше обратиться к спецам из Krutiminst.ru подробнее http://canirot.free.fr/index.php?post/2008/10/31/Alex

    OdpowiedzUsuń

Hejt? Dawaj! Pisz! Pisz! Potrzebuję rozrywki!