sobota, 15 lutego 2014

Darmowe VIPy

No więc: na MSP pełno oszustw związanych z kontem VIP. Ja wśród znajomych niestety natknęłam się na to. Od razu zablokowałam znajomą.
Ja postanowiłam zrobić mały happening i sprawdzić, jak wiele użytkowników wierzy w takie brednie.
Znalazłam jednego, a potem tłumaczyłam, że ja nie chcę nikomu sprzątnąć konta, tylko pokazać, że coś takiego nie istnieje i wytłuścić ludziom, ile jest tych oszustów.
Nie dawajcie się! Nie traćcie kont!
              To jest morał tego posta.
                                                                               Zapraszam do komentowania :3
                                                                                     Leniusz a.k.a MayaZ

*KliK*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejt? Dawaj! Pisz! Pisz! Potrzebuję rozrywki!