sobota, 22 lutego 2014

Kasia2856

Zazwyczaj nie jeżdżę po ludziach publicznie, na blogu. Ale dziś tak mnie dzieciątko wnerwiło...
Kilka dni temu, napisała do mnie dziewczyna nickiem Kasia2856. Zapytała mnie o prezent. Miałam wtedy zaledwie 200 kilka SC.
Ja: Nie mogę. Mam tylko 200 SC.
Kasia2856 (oh jaka jestę słitaśna, yolo, yolo, lol!): Ta, jasne.
Ja: *Tu cały wykład o moich zarobkach.)
Ona: Moje biedactwo.
Ja: Jeszcze raz coś w tym stylu i leci blokada.
Ona: To do ciebie leci blokada, kłamczucho.
(Szczegółową rozmowę zamieszczę z komputera, dam wam screena.)
Wg mnie dziewczę zachowało się chamsko. Jak niektórzy wiedzą, nie należę do bogatych movie stars. (Więcej? Film ,,Udokumentowane w dobrej chwili" na moim koncie.)
Nie stać mnie na fundowanie wszystkim znaj całej listy życzeń. Nie stać mnie na prezenciki. Mam tysiaka raz na ok. 3 miechy. No a Kasiuuuulka Aj em słit ani jednego mojego filmu nie obejrzała. Ale żebrać może. BA! Lovka na arta jej się dać nie chciało. Nic! I ma czelność żebrać!
Pytanie dla czytaczów: JAK WY ZACHOWALIBYŚCIE SIĘ NA MOIM MIEJSCU? CZY UWAŻACIE TO ZA CHAMSTWO? Piszcie, jestem bardzo ciekawa.
Ps. Sorry za takie moje skargi i język potoczny. Niestety i stety taka już jestem. Ale taka już będę. A jeśli mnie lubicie (wątpię) to lubcie mnie taką, jaką jest wasza
                                                              MayaZ
Z ostatniej chwili: rozmowy nie dam, bo nie ma. ;-;
Edit: Piszę z komórki, a z tableta przepiszę rozmowę.
K: hallo
M:?
K: Dasz coś z listy?
K: hallo
M: A co ja, bankomat?? Nieograniczona ilość kasy iż nikt nie ogląda mi filmów? a jak już to 4 osoby -,-
K: ale tyś biednaXD
M: no mam zaledwie 268 sc
K: ale ty kłamiesz
M: miałam. a pozatym wyobraź sobie, że ja nie mam tyle kasy co np. ALAKINGA, o i tak moje filmy nie są zbyt oglądane.Jeszcze raz coś takiego w tylu kłamiesz i leci blokada. Kmininsz?
K: ty kłamiesz i do ciebie leci blokada.
Zdj. Z rozmowy dodaję. Kiepska jakość, ale to zdjęcia fonem i to robione tabletowi.
Kilka osób na stówę mnie rozumie. To powiedziało mi że kłamię, a samo skłamało.
Tak, jestem hejterem i hejtujcie mnie za to. A kto po mojej stronie blokuje kłamczuszkę.

1 komentarz:

  1. ok nie pochwalam jej ale ty nie musisz tak po nie od razu jeździć mogłaś napisać że nie a ty jej z jakimiś filmami wyskakujesz a co kogo to obchodzi. A tym bardziej nie powinnaś o tym pisać na blogu i ją ośmieszać. Ona może się źle zachowała ale ty tym bardziej.

    OdpowiedzUsuń

Hejt? Dawaj! Pisz! Pisz! Potrzebuję rozrywki!