środa, 29 stycznia 2014

Co się dzieje z MSP???

No to po pierwsze- sorry, że mnie nie było, taki mamy klimat. U mnie w szkole. Prac domowych hmmm, za dużo. No więc dopiero dziś weszłam i patrzę na mój pasek fame. I patrzę, coś nie halo.
Co się okazało? FAME WRÓCIŁO! Nie ma już procentów, (nie wiem czemu, jak wiecie to napiszcie w komentarzu, to bardzo ciekawe jest) jest stare, dobre fame. Ale nie wiem też jeszcze jednego- czy zdobywa się łatwiej? (To też napiszcie w komentarzu.)
O proszę, nawet z datami wam zamieściłam, jaka ja jestem dla was dobra. xD

Mój tydzień dobroci się skończył, a chętnych nie było. ;-; W ogóle nie mam komentarzy, więc nie bądźcie skąpi, bo możecie pisać nawet z anonima. A teraz pomysły będziecie wpisywali o tu!
Chi's Sweet Home
http://msp-maiz.blogspot.com/p/wasze-pomysy.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejt? Dawaj! Pisz! Pisz! Potrzebuję rozrywki!