czwartek, 23 stycznia 2014

Nowy event, sto wyświetleń, zmiany!

Ojeeeej, jak mi miło! Wystartowałam dopiero pięć dni temu, a dzięki wam mam ponad sto wyświetleń!
Spojrzałam dziś na bloga, bo wczoraj mnie nie było, ponieważ był Dzień Dziadka i wybrałam się do mojej babci i dziadka, dlatego nie było posta. Dziś uczyłam się na kartkówkę z historii, której nie da się poprawić, (tak wymyśliła sobie moja nauczycielka) a mieliśmy na nauczenie się 2 dni. Poza tym jeszcze sprawdzian z anglika, ale to akurat proste.
No ale tak patrzę na bloga- ponad sto wyświetleń! ^^
Ale radość!
Dziś też dopiero weszłam na MovieStara. Patrzę- nowy, francuski event. Ale fajny!- myślę.
Dlatego zrobiłam dla Was nowy interfejs bloga. Tadam:
A teraz napiszcie jakiś komentarz, co chcielibyście, bo z okazji stu wyświetleń uruchamiam tydzień życzeń! Codziennie post z czymś, czego chcecie wy. Nawet najbardziej dziwne rzeczy. Rozdam też dedykacje- z czym tylko chcecie. Jednym słowem- Wasz tydzień!
                                                                                            Wasza MayaZ ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hejt? Dawaj! Pisz! Pisz! Potrzebuję rozrywki!